Termékvisszaküldési feltételek
Termék visszaküldése 14 naptári napon belül
A termék kézhezvételét követő 14 napon belül jogod van elállni a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a webshopunkban megvásárolt terméket 14 naptári napon belül akár indoklás nélkül is visszavesszük, ha meggondoltad magad.
A visszaküldés menete:
1. Küldj emailt a office@em.cartersoshkosh.hu- ra, amelyben feltünteted a visszaküldeni kívánt termék, vagy termékek pontos nevét, és a hozzátartozó rendelésszámot.
2. A visszaküldésre szánt ruhát, vagy ruhákat az eredeti csomagolásban/dobozban kell számunkra visszaküldeni!
3. Amennyiben vissza akarod küldeni a csomagot, kérünk írjál egy e-mailt a következő címre: office@em.cartersoshkosh.hu a neveddel a rendelés számmal és a termékekkel amelyeket vissza szeretnéd küldeni.
4. Amennyiben rendelésed készpénzzel lett fizetve, kérjük, add meg a bankszámlaszámod, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegyük
KELL FIZETNEM A VISSZAKÜLDÉSÉRT?
Igen, a visszaküldés futárszolgálati díját a vásárló fizeti.
HOGY KAPOM VISSZA A VISSZAKÜLDÖTT TERMÉK, TERMÉKEK ÁRÁT?
A visszaküldött termékek beérkezése után, a rendelés ára azonnal visszatérítésre, jóváírásra kerül a fizetéskor használt kártyára.
Amennyiben rendelésed átvételekor készpénzzel fizettél, a fenti emailben add meg IBAN formátumban a bankszámlaszámodat is, hogy a vételárat visszautalhassuk számodra.
HOVA KÜLDJEM VISSZA A TERMÉKEKET?
Amint írsz nekünk emailt a visszaküldési kéréseddel, egy GLS futár felemeli tőled a rendelésed és visszautaláskor levonodik 1499 ft. ami szállítás díjj értékét jellemzi.
ELÁLLÁSI JOG
Amint beérkezett hozzánk a visszaküldött termék, azonnal visszatérítjük a rendelés árát, amennyiben a visszaküldés, és a visszatérítés emailben való igénylése 14 napon belül megtörténik. A 14 napot meghaladó visszatérítési kérelmet sajnos nem áll módunkban elfogadni.
Ha esetleg az áru nem érkezik meg hozzánk, annak ellenére, hogy te visszaküldted, akkor küldd el nekünk a feladást és a csomag átadását igazoló dokumentumok másolatát e-mailben, hogy visszatérítési igényedet felülvizsgálhassuk.
FONTOS! Amennyiben a visszaküldött termék a nem megfelelő használat miatt megsérült, az a visszatérítés összegének arányos csökkenésével jár együtt. Természetesen, ha hibásan gyártott árut kaptál, annak összegét teljes mértékben visszafizetjük számodra.
A fogyasztó köteles ellenőrizni az átvett termékeket, és 14 naptári napon belül értesíteni az eladót a hiányzó vagy hibás termékről.
A panaszokat e határidő után nem fogadjuk el.
Nem kínálunk csere szolgáltatást. Ha ki szeretné cserélni a termékeket, akkor vissza kell küldenie azokat, és új megrendelést kell leadnia a kívánt termékekre.
A visszaküldött termékek esetében a termékek értékét visszatérítjük.
A termék akkor küldhető vissza, ha ugyanolyan állapotban van, mint ahogyan azt kiszállították (nem sérült, nem hiányoznak a tartozékok, nem viseltes, nem mosott), és sértetlen címkékkel rendelkezik.