GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

ONLINE RENDELÉSEK

GYAKORI KÉRDÉSEK:

Hogyan vásárolhatok online?

A Carter’s OshKosh B’gosh webshopjában gyorsan, kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz! Kövesd az alábbi lépéseket:

1. Válaszd ki a terméket, a megfelelő méretet, majd nyomd meg a kosárba teszem gombot. Ezután folytathatod a vásárlást és újabb termékeket helyezhetsz kosaradba, vagy le is zárhatod az adott rendelést.

2. Amint minden terméket a kosárba helyeztél, kattints az oldal jobb felső sarkában található kosár ikonra, majd kövesd az utasításokat a rendelés lezárásához.

3. Leadott rendelésedről az általad megadott email címre egy autmatikus visszaigazoló emailt küldünk. A rendelés termékeit listázva, valamint a rendelésszámot is ebben az emailben találod majd.

4. Ha telefonon adnád le rendelésed, tárcsázd az alábbi telefonszámot: +36 70 255 9391

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

Megjegyzés: Előfordulhat, hogy a Carter’s OshKosh B’gosh webshop rendelésenként, vagy felhasználói fiókonként korlátozhatja vagy törölheti a leadott rendelést. Rendelés korlátozás vagy tiltás akkor fordulhat elő, ha egyazon ügyfélnév és/vagy szállítási cím, illetve számlázási adat alatt szerepel kettő, vagy annál több rendelés. Ha ilyen módosításokat végzünk akkor, emailen vagy telefonon ügyfélszolgálatunk értesíteni fog.

A Carter’s OshKosh B’gosh fenntartja a jogot a termékek kizárólagos terjesztésére, ennek okán értékesítők és viszonteladók nem árulhatják, adhatják tovább a webshopban beszerzett termékeket!

HOL KÖVETHETEM NYOMON A LEADOTT RENDELÉS STÁTUSZÁT?

Leadott rendelésed aktuális állapotáról ügyfélszolgálatunkon tudsz érdeklődni: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

Amint összeállítottuk rendelésed, és átadtuk a futárszolgálat számára, a megadott email címre kézbesítési értesítőt küldünk számodra. Ez alapján nyomon követheted a csomag útját, egészen az adott címre való kiszállításig.

HOGYAN FIZETHETEK A MEGRENDELT TERMÉKÉRT?

A webshop oldalán online, bankkátyával tudod kiegyenlíteni rendelésed végösszegét. Vagy választhatod azt az opciót is, hogy a futárszolgálat munkatársánál, a csomag átvételekor készpénzben fizetsz.

FELHASZNÁLHATOM AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁT AZ ONLINE WEBSHOPBAN VAGY A CARTER’S OSHKOSH B’GOSH TERMÉKEIT FORGALMAZÓ KISKERESKEDELMI PARTNEREK WEBOLDALÁN?

A Carter’s | OshKosh B’gosh által felajánlott utalványt a vásárlás végekor lehet igénybe venni honlapunkon. Kilépés előtt add meg az utalványon feltüntetett kódot, hogy kedvezményben részesülj

MILYEN GYORSAN DOLGOZZÁK FEL A RENDELÉSEM?

Rendelésed 2 munkanapon belül feldolgozásra, majd összekészítésre kerül.

Ünnepnapok, leárazások és egyéb promóciók idején előfordulhat esetleges, minimális csúszás. Emiatt szíves megértésedet kérjük! Igyekszünk minden rendelést gyorsan feldolgozni és időben teljesíteni, hogy minden vásárlónknak a lehető leghamarabb kézbesíthessük csomagját.

HONNAN TUDOM, HOGY VALÓBAN BIZTONSÁGOS A HONLAPRÓL VÁSÁROLNI?

A Carter’s OshKosh B’gosh komolyan veszi az online felületen történő biztonságos vásárlást. Ezért a vásárlók adatainak megvédése céljából több megbízható, biztonsági IT szűrőt működtetünk honlapunkon. A személyes adataidért cégünk a vonatkozó adatvédelmi törvények értelmében teljes felelősséget vállal.

További információért olvasd el részletes Adatvédelmi Szabályzatunkat! !

HOGYAN HASZNÁLJÁK FEL AZ ÜGYFELEK SZEMÉLYES ADATAIT?

A Carter’s OshKosh B’gosh a vásárló által a rendeléshez szükséges, megadott személyes adatokat - név, kiszállítás és/vagy szállítási cím, telefonszám, email cím - bizalmasan és kizárólag a felhasználó által engedélyezett rendelés, kapcsolatfelvétel és/vagy hírlevél, valamint egyéb tájékoztatási célokra használja fel.

További információért olvasd el részletes Adatvédelmi Szabályzatunkat! !

A HONLAPON ÉSZLELT HIBÁKKAL, AZOK KORRIGÁLÁSI JAVASLATÁVAL KIHEZ FORDULHATOK?

Itt munkatársainkkal folyamatosan azon dolgozunk, hogy felhasználóbarát, könnyen kezelhető és jól átlátható honlapon köszöntsük vásárlóinkat. Bármilyen, a webshop használata során észlelt hibát, visszajelzést és javaslatot szívesen fogadunk ügyfélszolgálatunk elérhetőségein: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

A RENDELÉS LEADÁSAKOR KÖVETTEM AZ UTASÍTÁSOKAT, MÉGIS AKADÁLYOKBA ÜTKÖZTEM. EZ ÜGYBEN KIHEZ FORDULHATOK?

Keresd ügyfélszolgálatunkat, és kollégáink készséggel segítenek a probléma megoldásában: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

RÁKATTINTOTTAM AZ EGYIK TERMÉKRE VAGY ALOLDALRA, DE „AZ OLDAL NEM LÉTEZIK” FELIRAT JELENT MEG. MI LEHET A GOND?

Honlapunkon folyamatos a karbantartás, és időszakos, nagyobb fejlesztések is előfordulnak. Ha az általad keresett oldal nem elérhető, akkor vagy az URL cím járt le vagy a link hibás. Mivel a termékbemutató oldalt az új modellekkel állandóan frissítjük, ezért leggyakrabban itt fordulhat elő ilyen probléma. Ez esetben a főoldal Kereső funkcióját használva keress rá a kívánt termékre.

NEM SIKERÜLT VÉGLEGESÍTENI A RENDELÉSEM. MI A TEENDŐ?

Ha a vásárló által megadott adatok hiányosak, a rendelés nem véglegesíthető. Amennyiben jól adtad meg az adatokat, de a rendszer mégsem fogadja el rendelést, keresd ügyfélszolgálatunkat és kollégáink segítenek a rendelés lezárásban.

Ügyfélszolgálat: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

TELEFONON SZERETNÉK RENDELNI. MILYEN TELEFONSZÁMON TUDOM EZT MEGTENNI?

Ha rendelésed telefonon szeretnéd leadni, kollégáink a következő telefonszámon fogadják hívásodat: +36 70 255 9391

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

TERMÉKEKRE VONATKOZÓ ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

HOGY TUDOK AJÁNDÉKKÁRTYÁT IGÉNYELNI?

Az Ajándékkártyát honlapunkon háromféle árkategóriában - 11.999 Ft, 18.999 Ft és 30.999 Ft - tudod megvásárolni, és családtagod, ismerősöd nevének, email címének megadásával máris elküldheted számára.

Az Ajándékkártyát a kedvezményezett csak online vásárláskor tudja igénybe venni. A vásárlás véglegesítésekor, még a fizetés előtt kéri a rendszer az ajándékkártyán feltüntetett kódot, amely biztosítja a kedvezményt.

HOGY VÁLASSZAM KI A MEGFELELŐ MÉRETET?

Rendelés előtt nézd meg részletes mérettáblázatunkat, hogy gyermeked korának, magasságának és súlyának megfelelő ruhát válassz.

Tűzállóak a carter’s által forgalmazott pizsamák?

Gyerekruhák esetében olyan anyagokból készítjük a pizsamákat, melyeknek nincs szükségük durva vegyszeres kezelésre annak érdekében, hogy tűzállóak legyenek. A poliészter anyagú pizsama természetesen tűzálló, a 100%-osan pamutból készült ruhaneműk pedig a csecsemők testéhez illeszkednek, emiatt nincs szükség további anyagkezelésre.

MIÉRT TÜNTETIK FEL A TERMÉKEK CÍMKÉJÉN, HOGY „HASZNÁLAT ELŐTT KI KELL MOSNI”?

Mivel a szállításhoz a megrendelt ruhákat védő műanyag fóliába, majd dobozba csomagoljuk, mindenképp ajánlatos a ruhaneműt használat előtt kimosni.

MILYEN GYAKRAN TÖLTIK FEL A WEBSHOPOT ÚJ TERMÉKEKKEL?

Termékkínálatunk folyamatos bővítés alatt áll, a leárazási, promóciós időszakban is új termékek kerülnek fel a weboldalra. A megfelelő termék és ajándék megtalálása érdekében gyakran frissíts rá honlapunkra és válogass kedvedre újdonságaink között.

Mikor nyílik a közelemben üzlet?

A Carter’s OshKosh B’gosh folyamatosan terjeszkedik, világszerte újabb üzleteket nyitunk. A hírlevél feliratkozókat az új üzletek megnyitásáról is értesítjük.

HONNAN LEHET FELISMERNI A HAMISÍTOTT CARTER’S | OSHKOSH B’OSH TERMÉKET?

A Carter’s OshKosh B’gosh ruhákat kimagasló minőségük és népszerűségük miatt sajnos sokan hamisítják. A nem eredeti termékeket bár nehéz kiszúrni, azonban a ruha rossz - esetleg vegyszerezett - minősége, anyaga miatt felismerhető a hamis márkanévvel ellátott termék. A piacon elérhető hamisított ruhák kiiktatása és felszámolása érdekében komoly jogi harcot folytatunk.

SZÁLLÍTÁS

RENDELÉSEM NEM ÉRKEZETT MEG A SZÁLLÍTÁS VÁRHATÓ IDŐPONTJÁBAN. KIHEZ FORDULHATOK?

A felmerülő kellemetlenségért először is elnézést kérünk. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink elégedettek legyenek minden szolgáltatásunkkal. Ha csomagod nem az előre egyeztetett időben érkezik meg hozzád, ügyfélszolgálatunkon kollégáink készséggel segítenek a probléma megoldásában, és utána néznek rendelésednek.

Ügyfélszolgálat: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

ELVESZETT A RENDELÉSEM. KIHEZ FORDULHATOK?

Ha rendelésed nem érkezett meg időben vagy elveszett, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatos kollégáinkkal. Ők a futárcéggel egyeztetve megkeresik a meg nem érkezett vagy elveszett csomagot.

Ügyfélszolgálat: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

SZÁLLÍTÁSKOR, KÉZBESÍTÉSKOR MEGRONGÁLÓDOTT A RENDELÉSEM. KIHEZ FORDULHATOK?

Ezzel kapcsolatban fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

RENDELÉSEMBŐL HIÁNYZIK AZ EGYIK TERMÉK. KIHEZ FORDULHATOK?

Előfordulhat, hogy egy vagy több termék épp nem volt készleten,mikor rendelésedet összeállítottuk. Ilyen esetben egy rendelést több részletben küldünk el. Amint a hiányzó termék vagy termékek megérkeznek raktárunkba, azonnal elküldjük az általad megadott szállítási címre. A rendelést visszaigazoló emailben pontosan feltüntetjük a kiszállításra váró termékek listáját.

Amennyiben további információt szeretnél megtudni a hiányzó termékek státuszáról, keresd ügyfélszolgálatunkat: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

KÜLFÖLDRE IS KISZÁLLÍTJÁK A RENDELÉST?

A Carter’s | OshKosh B’gosh kizárólag Magyarország területén szállít.

ÁRAK

VAN ÁRKÜLÖNBSÉG AZ ONLINE FELTÜNTETETT ÉS AZ ÜZLETEK ÁRAI KÖZÖTT?

Alapvetően nincs árkülönbség az online webshop és az üzletek árai között. Megeshet azonban, hogy bizonyos időszakhoz kötött árkülönbség előfordul. Ilyennel akkor találkozhatnak a vásárlók, ha eltérő időben van leárazás, akció az online shopban és a boltokban.

HOL VÁSÁROLHATOK AJÁNDÉKKÁRTYÁT?

Az Ajándékkártyát honlapunkon háromféle árkategóriában - 11.999 Ft, 18.999 Ft és 30.999 Ft - tudod megvásárolni, és családtagod, ismerősöd nevének, email címének megadásával máris elküldheted számára.

Az Ajándékkártyát a kedvezményezett csak online vásárláskor tudja igénybe venni. A vásárlás véglegesítésekor, még a fizetés előtt kéri a rendszer az ajándékkártyán feltüntetett kódot, amely biztosítja a kedvezményt.

Iratkozz fel hírlevelünkre a https://www.cartersoshkosh.hu/hirlevel oldalon, hogy elsőként értesülj a legújabb kedvezményekről és termékekről!

TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

NEM VAGYOK MEGELÉGEDVE A MEGVÁSÁROLT TERMÉKKEL, AMIT EGYSZER SEM HASZNÁLTUNK. KIHEZ FORDULHATOK?

Számunkra az a legfontosabb, hogy vásárlóink elégedettek legyenek a megrendelt termékkel. Ezért a vásárlás napjától számított 14 napon belül visszaküldheted az online vásárolt terméket akkor, ha a ruhadarab egyszer sem volt használva, illetve kimosva, továbbá ép termékcímkével rendelkezik.

A visszaküldés pontos részleteit a Termékvisszaküldés, visszatérítés részben találod.

Ha további kérdésed lenne, keresd ügyfélszolgálatunkat: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

ELVESZTETTEM A TERMÉK EREDETI CSOMAGOLÁSÁT ÉS/VAGY CÍMKÉJÉT. ILYEN ESETBEN IS VISSZAKÜLDHETEM AZ ONLINE RENDELT TERMÉKET?

Ha nincs meg a termék eredeti csomagolása, küldj emailt ügyfélszolgálatunknak a office@em.cartersoshkosh.hu-ra, és a következő adatokat írd meg számunkra:

megrendelő neve

kiszállítási cím

rendelésszám

megrendelő telefonos elérhetősége

a visszaküldés pontos oka

Megjegyzés: Amennyiben a termék nem tartalmaz gyári hibát, a szállítási költséget az ügyfél állja. Kérjük, vedd figyelembe, hogy partnerüzleteinkben vásárolt terméket nem áll módunkban visszavenni.

A visszaküldés pontos részleteit a Termékvisszaküldés, visszatérítés részben találod.

VISSZAVIHETEM BÁRMELYIK PARTNER ÜZLETBE AZ ONLINE VÁSÁROLT TERMÉKET?

A webshop oldaláról megvásárolt termék nem cserélhető és ára nem téríthető vissza egyik partner üzletben sem.

A visszaküldés pontos részleteit a Termékvisszaküldés, visszatérítés részben találod.

NEM VAGYOK MEGELÉGEDVE A MEGVÁSÁROLT TERMÉKKEL, AMIT MÁR HASZNÁLTUNK. KIHEZ FORDULHATOK?

Termékeinkkel kapcsolatos visszajelzéseket az alábbi email címre várjuk: office@em.cartersoshkosh.hu

A visszaküldés pontos részleteit a Termékvisszaküldés, visszatérítés részben találod.

MI A TEENDŐ, HA HIBÁS A TERMÉK ?

A Carter’s OshKosh B’gosh kizárólag kiemelkedő minőségű termékeket forgalmaz. Gyártási hiba esetén a szóban forgó terméket visszavesszük, értékét pedig maradéktalanul visszatérítjük a vásárló számára.

A visszaküldés pontos részleteit a Termékvisszaküldés, visszatérítés részben találod.

FELHASZNÁLÓ FIÓK, HÍRLEVÉL

HOL IRATKOZHATOK FEL A CARTER’S OSHKOSH B’GOSH HÍRLEVELÉRE?

Először hozz létre egy felhasználó fiókot, majd a webshop kezdő oldalán iratkozz fel hírlevelünkre! Aktuális hírlevelünkből minden akcióról, ajándékkártyáról és újdonságról időben értesülthetsz.

HOGYAN IRATKOZHATOK LE A CARTER’S OSHKOSH B’GOSH HÍRLEVELÉRŐL?

Ha többé nem szeretnéd igénybe venni a Carter’s | OshKosh B’gosh hírlevelét vagy fel szeretnéd függeszteni a leveleket egy időre, kattints a legutolsó hírlevél legvégén feltüntetett leiratkozás gombra, vagy jelentkezz be felhasználófiókodra és változtasd meg a hírlevéllel kapcsolatos beállításokat.

ELFELEJTETTEM A FELHASZNÁLÓNEVEM ÉS/VAGY JELSZAVAM. MI A TEENDŐ?

A felhasználói fiók belépési oldalán kattints az Új jelszó igénylése gombra, majd az itt megnyíló ablakba írd be az email címed. A megadott email címre küldünk neked egy üzenetet, az ott leírt lépéseket követve új felhasználónevet és/vagy jelszót állíthatsz be fiókodnak.

HOGYAN HASZNÁLJÁK FEL A MEGADOTT SZEMÉLYES ADATAIMAT?

Honlapunk ún. sütiket (cookie-kat) használ annak érdekében, hogy megjegyezze és biztonságosan tárolja a felhasználó adatait a vásárlás megkönnyítése és meggyorsítása céljából. Ha úgy döntesz, hogy kikapcsolod a sütiket, könnyen előfordulhat, hogy elérhetetlenné válnak számodra honlapunk bizonyos részei. Megadott személyes adataidat csak az általad kijelölt és engedélyezett módon használjuk fel.

További információért olvasd el részletes Adatvédelmi Szabályzatunkat! !

 

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

HOL TALÁLHATÓ A CARTER’S OSHKOSH B’GOSH SZÉKHELYE?

A Carter’s Oshkosh B’gosh központi székhelye az Egyesült Államokban, Georgia állam Atlanta városában található.

HOGYAN VÁLASZTJA KI A CARTER’S OSHKOSH B’GOSH A KÉPEKEN SZEREPLŐ GYEREKEKET?

A reklámfotókon megjelenő gyerekek modellügynökségek közvetítésével dolgoznak cégünkkel.

HOGYAN TUDHATNÉK MEG TÖBBET AZ ÜZLETI LEHETŐSÉGEKRŐL?

Üzleti lehetőségekkel kapcsolatos információért fordulj bizalommal ügyfélszolgálatos munkatársainkhoz: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

FONTOS:Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.

HOGYAN TUDHATNÉK MEG TÖBBET A FRANCHISE LEHETŐSÉGEKRŐL?

A Carter’s OshKosh B’gosh jelenleg nem működik franchise-ként.

KÉRDÉSEM VAN EGY MAGYARORSZÁGON KÍVÜL VÁSÁROLT CARTER’S OSHKOSH B’GOSH TERMÉKKEL KAPCSOLATBAN. KIHEZ FORDULHATOK?

Információért, felvilágosításért fordulj bizalommal munkatársainkhoz a következő elérhetőségek bármelyikén: +36 70 255 9391, office@em.cartersoshkosh.hu

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig, reggel 8:00 és délután 16:00 között hívható; ünnepnapokon és hétvégén ügyfélszolgálatunk nem érhető el.